Jij moet je bek houden !

Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten

Leesfragment
€14,99

Maar liefst 1,6 miljoen professionals ervaren jaarlijks conflicten en agressie tijdens hun werk. En dat aantal daalt niet! Dit kan gaan om boze burgers, escalerende cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Dit boek helpt professionals hier effectief mee om te gaan en sterker uit de strijd te komen. Conflicten zorgen voor stress. Je kunt letterlijk doodziek worden van conflicten. Voor alle professionals wordt het effectief omgaan met conflicten wel steeds belangrijker. In dit boek leer je hoe je dat doet. Je leest ook wat jouw werkgever moet doen in geval van agressie en geweld en hoe je opvang en nazorg kunt bieden. Dit boek staat vol waargebeurde verhalen van professionals en geeft je de tools om conflicten te voorkomen en te overwinnen. Met een voorwoord van Alex Brenninkmeijer Opleider en mediator Caroline Koetsenruijter heeft als autoriteit op het gebied van conflicthantering meer dan 15.000 professionals in alle sectoren getraind. "Een mooi, goed boek dat wetenschappelijke inzichten op een heldere manier voor de praktijk toegankelijk maakt." Kees van den Bos, hoogleraar Sociale Psychologie en hoogleraar Empirische Rechtswetenschap, Universiteit Utrecht "Geschreven met zo'n souplesse dat je als lezer niet in de gaten hebt hoeveel ervaring je moet hebben om dit boek te kunnen schrijven.' André Verburg, staatsraad in de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. "Met dit boek heeft u nu al goud in handen!" Jan van Zanen, burgemeester Den Haag en voorzitter Vereniging van Nederlandse Gemeenten

pro-mbooks3 : libris